Tags

, , , , ,


The competition is over and the winners of the dieline awards have been announced. You can see all of them across all the 13 different categories in the dieline site here. But today I would like to present you the winners from my country. So, here they are:
–––––––––––––––––––
Ο διαγωνισμός τελείωσε και οι νικητές των βραβείων dieline ανακοινώθηκαν. Μπορείτε να  δείτε όλα τα ονοματα και τη δουλειά τους στις 13 διαφορετικές κατηγορίες στο περίφημο σάιτ του dieline εδώ. Σήμερα όμως θα ήθελα να σας παρουσιάσω τους έλληνες νικητές:

First place

Category: Food B

Mousegraphics, is a very well known greek creative agency (check out here some of their work. Spatula putty is my favorite). They awarded the first price with their project of mono-dose sugar sachets. They are so pretty that from now on we will have them on our table without being embarrassed of that ugly  packaging we were used to. Each sachet presents an illustration of a classical spoon (with floral or ornamental figures).
–––––––––––––––––––––
Πρώτη θέση, κατηγορία: Food B

Η Mousegraphics είναι ένα πολύ γνωστό δημιουργικό γραφείο (Δείτε εδώ μερικά δείγματα της δουλειάς τους. Το Spatula putty είναι το αγαπημένο μου). Κέρδισαν την πρώτη θέση με τις ατομικές συσκευασίες ζάχαρης. Για όσους λοιπον διαστάζατε μέχρι τώρα να χρησιμοποιήσετε στο τραπέζι ατομικά φακελάκια ζάχαρης γιατί σάς θύμιζαν το καφενείο του χωριου, ήρθε η ώρα να το ξανασκεφτείτε. Κάθε ατομική συσκευασία εικονογραφείται με ένα κλασικό παλιό κουταλάκι.

Third place

Category: Food A

The BeetRoot design group took part in the competition with this fresh idea of a frozen seafood packaging series. Using the tail of the fish on both the design of the logo and the structure of the package the product is very recognizable.
––––––––––––––––––––
Τρίτη θέση, κατηγορία Food A

Η ομάδα ντιζάιν BeetRoot συμμετείχε στον διαγωνισμό με μια φρέσκια ιδέα για ένα κατεψυγμένο προιον (ψάρια). Παρουσίασε λοιπον μια καλαίσθητη και μοντέρνα σειρά κάνοντας την έκπληξη στον χωρο της συγκεκριμενης συσκευασιας.

 Third place

Category: Wine+Champagne

Again, from BeetRoot, this bottle of champagne has a very strong identity with these black and white stripes.
–––––––––––––––––––––––––––
Τρίτη θέση, κατηγορια Wine+Champagne

Από την BeetRoot και πάλι, ένα μπουκάλι σαμπάνιας με έντονες λευκές και μαύρες γραμμές που δίνει στο περιεχόμενο την στιβαρή ταυτότητα που απαιτειται.